Як правильно зібрати і здати металобрухт
Дата: 2023-09-13
Автор: Чебуратор
Список металевих відходів для утилізації досить широкий і включає в себе сталь, чавун, мідь, алюміній, латунь, дріт та інші метали, які ми часто просто викидаємо у сміття через необізнаність про способи і вигоди від їх збору для утилізації.
Приймальники брухту постійно співпрацюють із крупними клієнтами з торгівельної сфери, які щодня працюють із металовиробами. Це можуть бути як будівельні компанії, у яких є тонни сталевих балок від металоконструкцій, так і електрики з різноманітним електроустаткуванням і дротом або сантехніки, які здають на брухт старі мідні труби або латунні фітинги.
Незважаючи на те що торгівельники регулярно постачають велику кількість металобрухту, на пунктах прийому також раді бачити і власників домогосподарств і приватних осіб. Всі ці категорії клієнтів здають свої відходи металів і застаріле обладнання не тільки для того, щоб прибрати сміття зі своєї території, але також і непогано заробити, покращити екологічну ситуацію при цьому. Щоб швидко, вигідно і безпечно здати кольоровий металобрухт , звертайтеся в Харківську компанію Чебуратор.
У цій статті ми наведемо 6 кроків, щоб допомогти Вам швидше і ефективніше зібрати металобрухт і доставити його в місце переробки.
1. Підготуйте ваш метал відповідно до вимог прийому брухту
Звичайно, Ви хочете отримати якомога більше коштів за кожен прийнятий кілограм вашого металобрухту. Однак багато приймальників мають свої правила для прийому металів. Наприклад, деякі з них приймають дріт тільки очищений від ізоляції. А інші - в будь-якому вигляді, але і платять менше за такий вид міді. Тому необхідно спочатку з'ясувати, які дії варто здійснити, щоб підготувати до здачі брухт, і лише після їх виконання вирішувати питання доставки на утилізацію. Як мінімум, розділіть мідь і алюміній, приберіть пластик з металевих частин і переконайтеся, що зробили все можливе, щоб збільшити свою виручку.
2. Завчасно з'ясуйте закупівельні ціни на наявні види металів
Поточні ціни на брухт кольорових металів наведені тут. Встановіть точно, які види металів присутні у ваших відходах ще до візиту в пункт прийому. А це можливо зробити, якщо зняти ізоляцію з дроту і спробувати розібрати списані пристрої на компоненти всіма доступними способами. Інакше як виявити, що під пластиковим кожухом або обпліткою ховається першокласний ізоляційний дріт з яскравої чистої міді!
3. Використовуйте можливості своєї роботи для збору брухту металів
Якщо Ваша робота пов'язана з виробництвом металевих відходів, скористайтеся цією перевагою. Не лише електрики і сантехніки, але і багато інших фахівців практично щодня мають справу зі значною кількістю таких відходів, включаючи автомеханіків, будівельників та інших.
4. Виділіть місце для складування свого брухту
У більшості випадків пункти прийому платять за кілограми ваги металу. Звичайно ж, ви хочете максимізувати свій прибуток і зменшити число поїздок до них. Для цього слід виділити спеціальне місце для постійного зберігання металобрухту на Вашій ділянці. Це має бути досить великий простір, але в той же час безпечний і недоступний для шахраїв, які, можливо, захочуть викрасти Ваші цінності.
5. Демонтаж цінних деталей
В деяких випадках краще буде демонтувати великі деталі і компоненти, щоб знайти і отримати доступ до частин із більш цінними металами. Наприклад, якщо Ви хочете утилізувати вихлопну трубу з приєднаним до неї більш цінним каталітичним нейтралізатором, то без демонтажу Ви не отримаєте додаткові гроші за нього. Те ж саме стосується і мідних запобіжників, алюмінієвих дверних панелей автомобіля, що містять мідь і алюміній, пральних машин та генераторів змінного струму та інших видів девайсів.
6. Спосіб доставки на пункт прийому
Якщо Вам необхідно перевезти значні обсяги металобрухту до пункту його здачі, то для цього, напевно, знадобиться досить великий і місткий автомобіль. Взагалі для цього буде достатньо причепа, мікроавтобуса або малотоннажного автомобіля типу «ГАЗель». Але для транспортування більше 2-х тонн доведеться шукати вантажівку з маніпулятором для навантаження або навіть 20-тонний «довгомір» для великогабаритних вантажів.